La momentul rezervarii prin intermediul site-ului, pagina de facebook, pagina de google, la telefon sau pe e-mail, se considera ca ai citit si acceptat "Termenii si Conditiile" Solis Travel.
www.solistravel.ro nu foloseste cookies. Asta inseamna ca nu iti cunoastem istoricul de navigare pe internet, datele de contact sau diverse preferinte personale. Datele pe care ni le furnizezi in scris sau prin telefon (pentru contact, newsletter, rezervari, contractul turistic si factura) sunt confidentiale si nu vor fi vizibile pentru alti utilizatori. De asemenea, nu le vindem si nici nu le facem cunoscute unei alte parti (cu exceptia partilor care sunt necesare pentru furnizarea serviciilor si a produselor de calatorie: unitatea de cazare, compania de transport etc.)
Toate ofertele Solis Travel sunt in sistem on request (la cerere) si sunt valabile in momentul introducerii pe site (data si ora sunt specificate). Oricand pana in momentul confirmarii din partea noastra, tarifele si disponibilitatea pot suferi modificari. Piata de turism este dinamica, drept urmare pentru a beneficia de ofertele si tarifele promovate de Solis Travel, se recomanda rezervarea intr-un timp cat mai scurt din momentul publicarii ofertelor respective.
O rezervare este considerata valida doar dupa ce a fost confirmata in scris sau la telefon de catre un consultant Solis Travel.
Rezervarile vor fi procesate in cel mai scurt timp posibil in timpul programului (Luni - Vineri intre 09:00 - 18:00). Pentru rezervari in regim de urgenta, clientii actuali isi pot contacta consultantii cu care colaboreaza si in afara programului de lucru.
Toate platile se fac prin banca. Documentele de calatorie se pot ridica fizic de la sediul nostru sau se pot printa din formatul electronic (trimis pe email) - sunt perfect valabile si legale (inclusiv factura si contractul turistic).
Anularea sau modificarea unei rezervari se va face numai in scris catre Solis Travel. Penalitatile variaza in functie de momentul anularii si conditiile ofertei rezervate, fiind specificate intotdeauna la momentul rezervarii propriu zise. Biletele de avion sunt nerambursabile. Pentru a se evita penalitati in caz de renuntare, se recomanda incheierea unei asigurari storno.
In cazul In care turistul este nemultumit de serviciile turistice primite, acesta are obligatia de a întocmi pe loc o sesizare în scris, clar si explicit, la fata locului, cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atat Agenţiei, cat şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).
Clasificarea unitatilor de cazare este in concordanta cu normele oficiale locale aplicate de autoritatile din tara respectiva.
Pozele, inregistrarile video, descrierile si conceptele unitatilor de cazare sunt furnizate cu titlu informativ.